دنیای ptc

معرفی بهترین سایت های ptc

دنیای ptc

معرفی بهترین سایت های ptc

مراحل کسب درآمد و کلیک کردن روی آگهی ها در سایتهای کلیکی خارجی

در این صفحه ، نحوه کلیک کردن روی آگهی ها و راه های دیگر کسب درآمد براتون مینویسم و همچنین تکنیک های شخصی خودم که موقع کلیک کردن استفاده میکنم .

در کنار توضیحات این صفحه من با تصویر و توضیحات ، نحوه کلیک کردن آگهی ها در سایت نئوباکس رو هم توضیح میدم که شما بیشتر آشنا بشید و در نهایت تقریبا نحوه کلیک کردن در همه سایتهای PTC به یک شکل هست با یه کوچولو تغییر که موقع کلیک کردن به راحتی میبینید و به راحتی با توضیحات این صفحه میتونید پروسه کلیک کردن رو انجام بدید . 

 مرحله اول : ورود به حساب کاربری در سایت پی تی سی

بعد از اینکه شما ثبت نام در یک سایت کلیکی را انجام دادید ، حال میتونید وارد حساب کاربریتون در اون سایت پی تی سی بشید و با کلیک کردن روی اگهی ها درامد کسب کنید .

برای ورود به هر سایت پی تی سی که ثبت نام کرده اید، باید به صفحه اصلی سایت برید و دنبال کلمه و یا همون گزینه Login بگردید و روش کلیک کنید تا وارد پنجره جدید بشید. برای مثل در سایت نئوباکس گزینه Login در بالا صفحه در سمت راست هست شبیه به تصویر زیر و من روش کلیک میکنم ( معمولا گزینه Login  در همه سایتها در بالای صفحه است ) .

به شکل زیر که از سایت نئوباکس میباشد نگاه کنید. ابتدا روی شما 1 یعنی Login  کلیک میکنید و وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه به تصویر زیر هست . در کادر A باید یوزرنیم را وارد کنید و در کادر B  باید پسووردتان را وارد کنید . سپس روی دکمه شماره 4 ( Send ) کلیک کنید تا وارد حسابتان بشید.

گزینه C را خالی بذارید، اگر در سایت دیگری موقع ورود از شما Secondary Password خواست ، شما این گزینه را خالی بگذارید .این برای امنیت بیشتر حسابتان هست که یک پسوورد دیگر داشته باشید . اگر هم خواستید فعالش کنید باید وقتی وارد حسابتان شدید، در قسمت تنظیمات یک Secondary password ثبت کنید و همیشه موقع ورود اون رو هم وارد کنید. ولی من تا به حال استفاده نکردم در هیچ سایتی .

شماه 3 هم یک کیبور رو نشون میده که برای امنیت بیشتر میتونید برای وارد کردن پوزرنیم و پسوردتان از این کیبورد استفاده کنید.


مرحله دوم : ورود به صفحه مخصوص آگهی ها 

برای ورود به صفحه ای که آگهی ها درش هستند باید دنبال موارد زیر در حسابتان بگردید

View Ads

view advertisement

surf ads

Paid to click

Earn Money

اگر در سایتی4 تا گزینه اول را دیدید با کلیک کردن روی اون مستقیم وارد صفحه آگهی ها میشید ولی اگر گزینه آخری یعنی Earn Money  را دیدید باید روش کلیک کنید که خودش چند گزینه داره و یکی از گزینه هایش View Ads یا paid to click هست و روش کلیک میکنید و میرید به صفحه اگهی ها .

در سایت نئوباکس برای ورود به صفحه اگهی ها باید روی گزینه View Advertisement که در بالای صفحه هست کلیک کنید . و بعد از کلیک وارد صفحه آگهی ها در سایت نئوباکس میشید که شبیه به تصویر زیر هست، 3 قسمت آگهی وجود داره من هر روز فقط آگهی های نارنجی رنگ رو کلیک میکنم . چون حساب من در سایت نئوباکس طلایی ( GOLDEN ) هست ، من هر روز 9 تا اگهی نارنجی برام میاد ولی برای اولین بار که عضو نئوباکس میشید و حسابتان استاندارد هست، فقط روزی 4 تا اگهی نارنجی دارید .


چرا من فقط آگهی های نارنجی رونگ رو کلیک میکنم ؟ اگر من بخوام که فردا از زیرمجموعه هام سود ببرم، فقط همین نارنجی ها رو کلیک کنم کافیه . و خیلی از سایتها خودشون میگن که اگر میخواهید فردا از زیرمجموعه هاتون سود ببرید روی 4 تا اگهی یا 5 تا یا بیشتر کلیک کنید . در خیلی از سایتها من فقط روزی 4 تا اگهی کلیک میکنم .

وقتی شما روی یک اگهی کلیک کردید ، برای مثال در سایت نئوباکس ، روی اون آگهی یک علامت ظاهر میشه و باید روش کلیک کنید تا آگهی در صفحه جدید باز بشه .

و در صفحه جدید که باز شد باید صبر کنید تا اگهی کامل لود بشه . و هر زمان کامل لود شد یک پیغام میاد بالای صفحه اگهی و میگه اینقدر به حساب شما واریز شد و بعد اگهی رو میبندید و میرید سراغ اگهی بعدی .

در بعضی از سایتها وقتی روی اگهی کلیک میکنید، در صفحه جدید از شما میخواد که روی یک لینک یا یک شکل و یا یک شماره کلیک کنید ، که بعد از کلیک شما آگهی لود میشه.

نکته : علاوه بر کلیک کردن روی اگهی ها گزینه های دیگری برای کسب درامد در این سایتها هست ، مثلا یکسری آفرها دارند که شما با تکمیل کردنشون میتونید پول بگیرید و کافیه یه خورده زبانانگلیسیتون خوب باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.